Contactgegevens
U kunt op verschillende manieren contact opnemen met Uitgeverij DAVO:
Telefoon: (088) 0284300
E-mail: info@davo.nl
Postadres:
Postbs 411
7400 AK Deventer
Verzendadres:
Nering Bögelweg 123
7418 HJ Deventer
KvK: 38016999
BTW nr: NL 0060.38.220.B01
Veilig winkelen bij DAVO.nl
Online winkelen is leuk en natuurlijk erg gemakkelijk; u hoeft de deur niet meer uit om producten te kopen. Het is dan wel van belang dat de producten die u wilt bestellen goed verpakt zijn en snel bij u bezorgd worden en dat uw gegevens veilig zijn. Wij hebben verschillende stappen ondernomen om winkelen bij Uitgeverij DAVO zo veilig en gemakkelijk mogelijk te maken.
Bij Uitgeverij DAVO kunt u producten binnen veertien dagen probleemloos terug sturen. Wel net zo vriendelijk en gemakkelijk. De webwinkel van Uitgeverij DAVO is uitgerust met een SSL certificaat. Dit betekent dat uw gegevens worden opgeslagen in een beveiligde omgeving.
Betalingen aan Uitgeverij DAVO verlopen via iDeal of PayPal, zo weet u zeker dat uw betalingen in een beveiligde omgeving plaats vinden.
Verwerking van uw bestelling
Nadat u bij ons een bestelling heeft geplaatst krijgt u van ons altijd een bevestigingsmail. Mocht u deze een half uur na uw bestelling nog niet ontvangen hebben, neemt u dan contact met ons op zodat wij uw order alsnog op tijd aan u kunnen uitleveren.
Verzending van uw bestelling Zodra wij uw betaling ontvangen hebben verzenden wij uw pakket.
Indien u onder vooruitbetaling bestelt dan verzenden wij uw bestelling dezelfde dag dat de betaling bij ons binnen komt.
In Nederland bedragen de verzendkosten per bestelling € 4,95. Buiten Nederland bedragen de verzendkosten € 15,00.
Retour sturen van uw bestelling
Als u het product niet wil houden, moet u dit binnen 14 dagen nadat u het product hebt ontvangen aan DAVO melden.
U kunt het melden door een e-mail te sturen of het telefonisch (088 0284300) door te geven.
Nadat u dit hebt gemeld, heeft u nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
U betaalt zelf de kosten van de retourzending.
Klachtenprocedure DAVO.nl
Heeft u een klacht over DAVO.nl? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. In samenwerking met u zal Uitgeverij DAVO altijd proberen tot een bevredigende oplossing te komen.
U kunt uw klacht per telefoon (088) 0284300, via e-mail info@davo.nl of in een brief, postadres Postbus 411,
7400 AK Deventer, aan ons kenbaar maken.
Doorgaans zal Uitgeverij DAVO binnen drie werkdagen reageren op uw klacht. Indien het meer tijd kost, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Levering en levertijd
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen verzenden wij uw bestelling. Omdat normaal gesproken alle producten van Uitgeverij DAVO op voorraad zijn kunt u uw bestelling veelal de volgende werkdag in huis verwachten.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
DAVO maakt gebruik van de diensten van PostNL en DHL.
Door beide partijen zal uw bestelling twee keer aan deur worden aangeboden. Mocht u beide keren niet thuis zijn dan ontvangt u bericht van zowel DHL als Postnl dat het pakket voor u klaar ligt op het voor u dichtstbijzijnde afhaalpunt.